perjantai 25. heinäkuuta 2014

Mikäli haluaa saada muutoksen aikaan, on pakko muuttaa jotain

Helou, hellurei.

Mä oon viimesen viikon ollut oikeasti toooosi tosi väsynyt. Mikään ei ole oikein innostanut, ei edes vikellys. Oon ollut paljon töissä ja tehnyt lajitreeniä, mun jalkapohjatkin tuntevat sen...Vähän liiankin hyvin. On ollut masentavaa huomata kehitystä väärään suuntaan. Asiaa ei auttanut se, että yksi mun todella tärkeä ystävä lähtee kymmeneksi kuukaudeksi toiselle puolelle maapalloa. Muitakin muutoksia on elämässäni tullut ja pian tulossa, mikä on laittanut mutkin taas ajattelemaan...


Mikäli haluaa saada muutoksen aikaan, on pakko muuttaa jotain. Samalla kaavalla tulokset on kuitenkin ta'attu. Mietin silti, että jos olisin elokuva, haluaisinko olla seikkailu, vai ennalta-arvattava ja tylsänpuoleinen saippuasarja? 

Tänään oli kuitenkin hyvä päivä. Ei ehkä seikkailu, vaan aivan tavallinen työpäivä. En silti jostain kumman syystä edes kaivannut muuta. Olen tykännyt tosi paljon mun työkavereistani ja joistakin todella symppiksistä asiakkaista siellä kauppatorin vilskeessä. Kehut englanninkielen taidoista, suomalaisesta kauneudesta ja habasta laittavat väkisinkin hymyn huulille. :D 
Myös musiikki ja tietyt ihmiset ovat valaisseet tiettyjä hetkiä tällä viikolla. Koska on paljon salaperäisempää puhua henkilöistä anonyymeinä, teen niin. Yksi kolmesta on todella henkilö, jota olen sivusta seuraillut ihaillen jo pidemmän aikaa, arvostan häntä todella. Toinen kolmesta osaa aina saada mut hymyilemään, no matter what. Suloinen ihminen. Kolmas kolmesta on ihana, ehkä vähän liian imelä mulle; mikä toisaalta tasapainottaa mun kovaa kuortani.

Kiitokset teille. 
Seikkailua odotellessa ja puhelinkuvista nöyrästi anteeksipyydellen,
Heta
ps. Enää taas alle viikko EM-kisoihin. Kauhistuttaa.

Ei kommentteja: